Toimitusehdot
Päivitetty 23.4.2024
Lue nämä toimitusehdot aina ennen tilauksen tekemistä.
Toimitus
Goood.fi-verkkokauppa toimittaa tuotteita Suomeen (pl. Ahvenanmaa).
Tuotteiden tilaaminen
Tuotteet tilataan Goood.fi-verkkokaupasta lisäämällä tuotteet ostoskoriin ja maksamalla tuotteet. Tuotteiden hinnat sisältävät arvolisäveron. Tarkista tilauksesi tiedot ennen tilauksen hyväksymistä. Lähetämme tilauksesta tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Toimitusaika
Käsittelemme ja toimitamme tilauksen 2–5 arkipäivän kuluessa. Kampanjat, lanseeraukset sekä pyhäpäivät saattavat venyttää toimitusaikaa. Lisäksi mahdolliset loma-ajat saattavat vaikuttaa toimitusaikoihin. Ilmoitamme aina loma-ajoista verkkosivuilla ja sosiaalisessa mediassa!
Toimitustapa ja -kulut
Toimitamme tilaukset Postin pakettipalvelulla Postin noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. Voit valita tilaukselle myös kotiinkuljetuksen. Toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan ja ne sisältävät pakkaus- ja postikulut. Näet tilaukseesi liittyvät toimituskulut ostoskorista ennen kuin maksat tilauksen.
Jos haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, olethan mahdollisimman pian yhteydessä asiakaspalveluun goood@kutomoholopainen.fi.
Toimituskulut ovat Postin automaattiin tai noutopisteeseen toimitettuna 5,50–7,50 € tilauksen painosta riippuen. Yli 150 euron tilauksissa on ilmainen toimitus. Huomioithan Postin paketin säilyttämisajat. Kaikista noutamattomista paketeista veloitamme 10 € käsittelykulun.
Maksutavat
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä
Verkkokaupassa on käytössä seuraavat maksutavat:
- Verkkopankkimaksu: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
- Lasku- ja osamaksupalvelu: Collector Bank
- Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron ja Mastercard
- Mobiilimaksaminen: MobilePay
Tilauksen peruutus
Kuluttaja-asiakkailla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi sähköpostiimme tai palautettavan tilauksen mukana toimitetulla kirjallisella ilmoituksella.
Jos kauppa perutaan, asiakkaan on palautettava tilaus palautusosoitteeseen viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta. Katso pakkausohjeet ja palautusosoite kohdasta Palautus. Pyydä postista palautuskuitti, jotta palautuksesta jää tosite.
Vaihdot
Tilaukseen on liitetty vaihto-/palautuslomake. Tuotteen vaihto onnistuu saman tuotteen eri kokoon tai saman hintaiseen tuotteeseen. Ilmoita vaihtotoiveesi tilauksen mukana toimitettuun lomakkeeseen. Vaihdettavan tuotteen voi lähettää meille alla olevien palautusohjeiden mukaisesti. Tuotteen ensimmäinen vaihtokerta on ilmainen. Jos toivomasi tuote on kerennyt loppua palautuslähetyksen saapuessa meille, käsittelemme tuotteen palautuksena. Lähetämme sähköpostiisi ilmoituksen uudesta lähetyksestä tai tilauksen hyvityksestä.
Palautus
Kaikilla Goood.fi-verkkokaupasta tilatuilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n palautusoikeus tavaran vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäiskunnossa eli käyttämättömiä ja myyntikelpoisia. Palauta tuote alkuperäispakkauksessaan.
Palautuksista perimme kuluina palautuksen postituskulut 6,00€. Vähennämme palautuskustannukset hyvityksen yhteydessä. Mahdollisia toimituskustannuksia ei palauteta.
Emme vastaanota palautuksia tai vaihtoja yli 14 vrk kuluttua tavaran vastaanottamisesta.
Kaikkien tuotepalautuksien maksut hoituvat Paytrailin kautta. Tilimaksuissa Paytrayilta tulee sähköpostipyyntö tilinumerosta, jonka jälkeen rahat palautuvat tilille muutaman arkipäivän kuluessa. Luottokorttimaksut palautuvat suoraan kyseiselle kortille.
Voit lähettää palautettavat tuotteet meille asiakaspalautuksena alla olevaan osoitteeseen. Täytäthän tilauksesi mukana tulleen palautuslomakkeen, sillä emme pysty käsittelemään palautusta ilman palautuskaavaketta. Jos kyseessä on reklamaatio, odotathan vastaustamme ennen kuin lähetät tuotteen meille.
Palautusosoitteemme
ASIAKASPALAUTUS 603891
Goood / Kutomo Holopainen
Sulantie 17, 04300 Tuusula
Tilauksen noutamatta jättäminen ilman palautusilmoitusta ei ole tuotepalautus. Huomioithan myös pakettien säilytysajat noutopisteillä. Kaikista noutamattomista paketeista veloitamme 10 euroa.
Lahjakorteillamme ei ole palautusoikeutta.
Virhe tuotteessa tai toimituksessa
Jos haluat reklamoida tuotteen, olethan yhteydessä sähköpostitse goood@kutomoholopainen.fi, jotta saat ohjeet reklamaatiota varten. Emme vastaanota reklamaatioita yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Voit lähettää reklamoidun tuotteen meille asiakaspalautuksena yllä olevaan osoitteeseen. Odotathan vastaustamme ennen kuin lähetät tuotteen meille.
Tarkistathan toimituksen mahdollisimman pian vastaanottamisen jälkeen. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tulee tehdä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, tuotteesta tulee tehdä välittömästi reklamaatio Postiin.
Muuta
Kutomo Holopainen pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtoja. Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Jos jokin jäi askarruttamaan, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme goood@kutomoholopainen.fi.